Лінгвістичний Центр К-ПНУ

Just start and change your life!

Po prostu zacznij i zmień swoje życie!

Beginne einfach und verändere dein Leben!

Запашна кава, дружня атмосфера, творчий настрій та велике бажання робити гарну та корисну справу, яка є метою усієї команди Лінгвістичного, – якісно навчати іноземних мов (англійської, німецької, польської).

Діяльність Лінгвістичного спрямована на оволодіння мовою як засобу комунікації на основі сучасних ефективних технік та методик. Навчання ж іноземних мов за алгоритмом формування знання про мову як концепту філології у ХХІ столітті відходить у небуття та потребує негайних реформувань у галузі вітчизняної іншомовної освіти.

Щороку міжнародна організація EF (Education First) на основі свого онлайн ресурсу проводить тест-опитування дорослих на визначення рівня proficiency in the English language. У 2016 році таке дослідження охопило 26 країн Європи, де Україна посіла 24 місце (наша держава була попереду лише Туреччини та Азербайджану). Відтак процес оновлення teaching foreign languages (TFL) потребує подолання усіх стереотипних підходів пострадянських країн у навчанні іноземних мов.    

Що робимо ми? Ми навчаємось … Експериментуємо, випробовуємо, упроваджуємо, удосконалюємо, аналізуємо невдачі, радіємо успіхам та крокуємо вперед. Наші методичні зустрічі є надзвичайно цінним досвідом, адже ми із викладачів-менторів перетворюємось у студентів-експериментаторів та практикантів. Це дає нам можливість розширювати діапазон наших методичних можливостей та викладацьких індивідуальностей:  

  • Валентина Остапенко зосереджує свою викладацьку практику на інтеракції: колаборативне навчання, групові/індивідуальні проекти та взаємооцінювання (it’s much easier to do in English);

  • Марина Микуляк для максимального наближення занять до реальних мовних ситуацій та подальшої вільної інтеграції в німецькомовне середовище використовує сучасні методики Kursausstellung, Freier Stuhl, Improvisationsübung, auf Zeit, Akrostychon, Think-Pair-Square-Share, Eisbergspiel, Stationenlernen, Bingo-Diktat, Farbendiktat, Zick-Zack-Methode, Messe-Methode, Anti-Suppe-Komma-Kick, Wirbelgruppen, Klassenspaziergang, Tauschbörse, Arbeit mit den Gegenständen, Improtheater, Place-map, Kugellager, Wimmelkarten;

 

  • Анастасія Дубінська кожне заняття доповнює інтерактивними формами роботи: role plays, ice-breakers, freer practice etc. А використання teaching aids ефективно розвивають мовленнєві вміння студентів як в аудиторії так і позааудиторно у мікроблозі нашого сайту http://lc.kpnu.km.ua/ ;
  • Олександра Магдій у своїй викладацькій практиці надає перевагу комунікативному методу, експериментуючи із eliciting for encouraging the students to be involved in and actively contributing to the lesson;
  • Діана Боднарчук працює лише із автентичними матеріалами та їх інтерпретацією в ігровій формі. Lead-in, monitor та realia створюють надзвичайно творчу атмосферу;

  • Тетяна Сторчова алгоритмізує кожне своє заняття за ESA (Engage – Study – Activate), що дозволяє їй ефективно розвивати мовленнєві вміння учасників групи;

  • Алла Хоптяр вміло організовує роботу аудиторії за допомогою різноманітних ефективних форм: open class, open pairs, closed pares, group work, ‘mingle’ activities etc.;  
  • Наталя Стахнюк на заняттях з польської використовує прийом повного «занурення» учасників групи у мову – ‘Polski po polsku – zasada skutecznej nauki języka’.
  • Анна Зубик, провідний фахівець LC та відділу міжнародних зв’язків вишу, є нашою щирою та вірною подругою, без якої процес навчання не був би таким різноманітним та ґрунтовним. Ваші ідеї, мудрі рішення та надзвичайно відповідальне ставлення до роботи надихають на нові горизонти!

Процес навчання іноземних мов – це ланцюжок надзвичайно відповідальних, обгрунтованих та спроектованих методичних кроків, траєкторія яких має узгоджуватись як із особистісними когнітивними стилями осіб, які опановують мову, так із дескрипторами Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.

Саме тому ми і навчаємось.

Tamdiu discendum est quamdiu vivis … 

Saturday, January 13, 2018 12:41:00 AM

Comments

Comments are closed on this post.